sunnuntai 30. lokakuuta 2011

you can stand under my umbrella

Odotan niin että koulu alkais taas. Työssäoppimisessa on kivaa, mutta silti on ikävä koulua. Ja sitten kun taas on ollut koulua hetken, niin tulee joulu, ja se on sitten jälleen loma. En haluis kirjotella tänne mun tylsästä arjesta joka koostuu joka päivä tästä työharjottelusta, syömisestä, kavereiden näkemisestä ja dataamisesta. Viikonloppunakaan ei tapahtunu mitään kuvattavan tai kirjottelemisen arvosta. Joten tää mun blogin on todella tylsä.

Oon kuitenki intoillu tänään Gleestä, koska se saa aina niin hyvälle tuulelle. Se on muutenki nyt mulla ihan sellanen sarja, joka O.C. oli aikanaan. Se on se joka piristää mun arkea. Mutta en tiedä kiinnostaako ketään silti lukea täältä, kuinka kivan jakson taas Gleestä katsoin ja kuinka kivoja piisejä ne laulo ja kuka sääti kenen kanssa.

Mutta nyt näistä turhista aiheista täälä vielä hetkeks lukemaan Appelsiinin tuoksua, ja sitten nukkumataan!:)





//meeri

Ei kommentteja: