sunnuntai 9. lokakuuta 2011

glitter all over the room

Ihana sunnuntaiaamu! Heräsin itte ennen herätyskelloa jo joskus ysin pintaan, kävin kaupassa hakemassa kakku värkit, pistin kakkupohjan uuniin ja menin suihkuun. Ja äskön sain kakkupohjan uunista, ja tajusin että se on ihan suuuuper ohut, joten tein perään heti toisen.:D Tulee ehkä hieman iso kakku sitte loppujen lopuks (ja se olisi kyllä Saaran mieleen).

Äiti ja isä tosiaan tulee pian kyläilemään tänne mun luo, käydään syömäs ja sitten tullaan tänne syömään mun taikomaa kakkua. Vietetään mun synttäreitä paria päivää ennemmin, ku ei nuo pantterit pääsisi tänne sitte keskellä viikkoa.

Oon ihan yli iloinen nyt kun äiti tuo mun kameranki samalla tänne, ja saan taas vähän kuvia tännekkin!


Tää mun teksti on tosi sekavaa ja pätkivää, niinkuin myös pääni on, joten lopettelen tähän ja lisäilen sitten illalla ehkäpä kuvia.






                                               we heart it





//meeri

Ei kommentteja: