maanantai 6. kesäkuuta 2011

they say what goes up, must come down

30 asiaa..

1. Oon huono kertomaan asioita.
2. Tää on mun mielestä pirun turha. Mitä järkeä?
3. Omistan vain huonoja inspiksiä.
4. Väsyttää muuten pirusti, usein.
5. Omenapuu kukkii. JEE.
6. Oon jo varmaan kaheksan kertaa tarkistanu meneeks noi numerot oikees järjestykses,enkä vieläkään tiedä meneekö ne.
7. Huomenna töihin, pyörällä. Kiinnostaako?
8. Hehee, ei kiinnnosta.
9. Haluaisin että olisi jo syksy.
10. Ja pääsisin taas Kauhajoelle.
11. Käytiin tänään muuten kattoos yksiöitä.
12. Ne on pirun kalliita.
13. Oon niin innoissani että voisin lähtee vaikka kävellen kantamaan sänkyäni johonki niistä asunnoista.
14. Kotona vain tuntuu tylsältä.
15. Ja Kauhajoella on kavereitaa <3
16. Omistan muuten maailman ihanimmat kaverit <3
17. Ja sellaaset vähemmän kaverit nyt sitte on... paskoja.
18. Oon kauhee arvostelemaan ihmisiä.
19. Onneks en useimmiten päin naamaa.
20. Huomasin just että en tykkää listata asioita.
21. Paitsi tappolistat on hauskoja, muahahhahaha!
22. JALKAPOHJAA KUTITTAAA, en voi rapsuttaa, kutittais enemmän.
23. Hihi, tykkään muuten naureskella ittekseni.
24. Päätäkin rapsuttaa, hyttysen puremat <3
25. Niin mitkä yhdys sanat?
26. Unohdin muuten pestä tänään mun työhousut, ne on likaiset.
27. Menen siis huomenna likaisilla housuilla töihin.
28. Nää pari viimistä kohtaa on tyhmiä, pitäiskö lopetella jotenkin herkän kauniisti?
29. Unohdin muuten lakata kynnetkin.
(nyt pääsi unohtumaan muuten se herkkä loppu)
30. Nauran itseni uneen, hyvästi!


//meeri

Ei kommentteja: