perjantai 3. kesäkuuta 2011

baby, when the lights go out

Minä elän..
tylsää elämää, koska on kesäloma. Syksyä odotellessa.

Minulla on..
aivan liikaa turhaa tavaraa joka saisi mennä roskiin.

Minä toivon..
että valmistun kahden vuoden päästä merkonomiksi ja saan ylioppilaslakin siinä samassa.

Minä en ole..
rauhallinen, enkä helppo ihminen.

Minua ärsyttää..
ihmiset, joilla on liian vahvat mielipiteet, eivätkä anna muiden mielipiteille tilaa.

Minä osaan..
tehdä ihan mitä vain, kunhan haluan.

Minä arvostan..
ihmisiä, jotka ovat aidosti ihania ja hyväsydämisiä.

Minä shoppailen..
liian harvoin. Tahdon lisää vaatteita jotka käyvät tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Minua naurattaa..
kaikki mille normaalit ihmiset ei naura.

Minä uskon..
että mikään ei ole sattumaa ja että kohtalo johdattaa.


//meeri

Ei kommentteja: