torstai 19. tammikuuta 2012

on papukaija jeffersson

Meeri. Parasystäväni google kertoi minulle nimestäni (joka on erityisen kaunis, kröhömm). Google kertoi että nimi on suomennos englannin Marysta,he joka taas tulee latinan Mariasta (hey ou, Maria kantoi Jesseämme yhdeksän kuukautta) ja Maria taas on tullut joko kreikasta tai egyptistä, mutta todennäköisimmin hepreaan egyptistä. Sielä mry merkitsee rakastettua.

Wikipedia kertoi mulle myös että Meeri nimeä löytyy kolmesta kappaleesta, ja tottakai siirryin uuteen välilehteen ja youtubeen. Miljoonasateen Sirkusperheen Meeriä ei youtube löytänyt joten googlasin. Google antoi lyriikat;


Sinut kävelylle kaupunkiin eilen vein
Me juuri suudeltiin kun huomattiin yksin tein
Voi vitsi sun fatsi ja strutsi tulee
Ai hitsi sun mutsi ja potsi menee
Mä kohta kyllästyn sun
Sirkusperheen meininkiin
Hei tajuu

Rakkain Meeri
Mä sua rakastan
Tiedä Meeri
Mä sinut haluan
Sut vaan Meeri
En muita ollenkaan

Aina kun me päästään kaksistaan tunnelmaan
Niin sohvan taakse hiipii urkkimaan porukkaa
Voi vitsi sun fatsi ja strutsi tulee
Ai hitsi sun mutsi ja potsi menee
Ja potsin fetsin päällä
On papukaija Jeffersson



Tästä  pääsin asiaan Jeffersson (i h a n a nimi), ja pitihän sekin googlettaa. Google kertoi minulle taasen uutta tietoa. Thomas Jeffersson oli Yhdysvaltain kolmas presidetti. (yei.. Miten se liitty papukaijaan nimeltä Jeffersson??)

En tiedä, tämä oli sekavaa asiasta toiseen siirtymistä. Mutta sinä, tuleva rakastettuni, are u my m r y?






//meeri, mary, maria, mariam, miryam, mry

Ei kommentteja: