torstai 11. elokuuta 2011

here we are again, circles never end

Kun on vapaata, pitäisi siivota ja jään vain dataamaan. Hyvähuono-fiilis.
En saa ikinä mitään aikaseksi ku on aikaa, eikä kiirettä mihinkään. Oon mä ny jo yhden koneellisen pyykkiä pessy ja alkanu siivota mun huonetta (joka jäi siihen alkuun). Mutta olisin mä enemmänkin pyykkiä pessy, mutta se kaatu siihen että en tiedä mitkä pyyhkeet uskallan pestä samassa, ettei ne värjäänny. Muuten laittaisin vain vaaleat ja vain tummat erikseen, mutta niitä ei ole niin paljoa! Pyykkikriisi.

Huomenna parturiin!! Haluisin tavoitella vähän oranssinpunaasenkuparista väriä, mutta.. Ei se kuitenkaan onnistu ku mulla on niin tumma pohja, enkä halua värinpoistoa joka tappaa mun hiukset lopullisesti. Enkä myöskään tiedä annanko mun etuhiukset kasvaa vain kasvamistaan, sivuotsikseksi, vai leikkaanko otsiksen takas?? KRÄÄ. Nää parturi käynnit on aina vaikeita!:D

Tuollaiset vai ei?


Pitkäisköhän mun nyt oikeesti alkaa siivota tätä mun huonetta?







//meeri



p.s. Justiina, sinä joka et vastaa viestiini; VUOSI <3

Ei kommentteja: