lauantai 6. elokuuta 2011

and that’s my ferrari

Silloin kun on työt loppu, lauantai aamu, ihana sade, vaate kasa lattialla, kahvia, petaamaton sänky ja hyvää kooma musaa, silloin on hyvä fiilis. <3 Sain Miialta eileen tuparilahjan! Ihanasöpön hello kitty kellon (SON VAALEENPUNANEN), ja raastinraudan! Kivaa.:) Sitte annoin Miialle mun symppisvammasesti itte tekemän avaimen perän, sen kunniaks ku se on mun vara-avaimen haltija. Kuvia myöhemmin, koska unohdin kameran kotiin! Ja saan sen käteeni vasta tiistai-illasta. Mä jolla on aina kamera laukussa, ei ole kameraa koko pidennettynä viikonloppuna. Kamalaa. Oon kovin ylpeä ittestäni, koska heräsin tänään ittestään jo vähä ennen yhdeksää vaikka olisin saanu nukkua vaikka kuinka kauan. Sitte tein ittelleni hyvää aamupalaa, luin kirjaa ja datailin. Pian Jani tulee hengaamaan mun kans tänne että en täysin muutu yksinäiseksi.








//meeri

p.s. miian kamera pelastaa

Ei kommentteja: