torstai 21. heinäkuuta 2011

kertomatta osoitetta livahtanut pois

Hohhoh, viikko menny siinä että oon heränny töihin, ollu töis, tullu kotia, menny "pikku" päikkäreille (eli oon nukkunu jossaki nojatuolis pari-kolme tuntia), syöny, datannu (ofc), ja menny taas nukkumaan. Viime viikonloppu oli tosiaan liian rankka.:D
Onneks uus viikonloppu taas edes, ja huomenna taas vaihteeks vissiin Kauhajoelle. Mut tällä kertaa otan kyllä vähä rauhallisemmin ku viimeks. Vois harkita aikasta nukkumaan menoa (lue ennen aamu seitsemää), ja rauhallisia iltoja.
Haha, nauran ittelleni sunnuntai-iltana ku oon taas ihan sairaan väsyny ja harmittelen ku meni niin vähille unille viikonloppu.

Mietin tänään, tylsistyneenä töissä, että kuinka kivaa ois tehdä jotain sellasta mitä ikinä ennen ei oo tehny. Ottaa vain irti kaikesta perus joka päiväsestä, ja lähtee vain (tällä hetkellä voi nauraa kun miettii sen hetken kun minä lähden traktorilla pihasta, hammasharja taskussa). Mutta ei, kukaan ei ikinä tee niin! Kaikki on niin siinä samassa joka päiväsessä touhussa, ja kaikki on niin sitoutunu johonki. Mä en haluais olla sitoutunu mihinkään. Haluaisin vain lähteä.




Jos musta ei oo kuulunu viikonloppuna.





En selvinny hengissä.




//meeri

Ei kommentteja: