perjantai 27. toukokuuta 2011

Hihihii pelottavaa..

Vihdoin! Oon tosi pitkään miettiny kuinka kivaa ois kirjottaa blogia, ja nyt vihdoin uskalltauduin.
Pitäis ehkä kertoa jotain itsestäni.. Oon siis 16, tänä vuonna jopa täytän vihdoin 17.:D Just huomenna on ykkös merkonomi vuoden päättärit, wohoo siittäkin selvitty jo! Ja ja.. asun siis Kauhajoella viikot, ja joskus myös viikonloput, mutta koti on niin suuressa ja valtavassa vuoden Cittaslow kaupungissa Kristiinassa.



Ens viikolla alkaaki sitte kesäloma, tai no loma ja loma, keskiviikkona heti iloisesti kesätöihin. Noo.. rahan tuloa ei voi estää.(; Surullista vain muuttaa kotiin kesäksi kun kaikki kaverit jää Kauhajoelle. Onneksi on viikonloppuja ja liikaa kesäloma suunnitelmia.
ÄÄÄÄ täälä mä vain hehkutan täälä Jusulla kuinka innoissani oon tästä blogista vaikka pitäis olla kämpillä siivoomas ja pakkaamas.. Noo siirrän sen siivoomisen illemmaksi. Huomenna ois tarkotus käydä viimisen kerran tänä lukuvuonna koulus ja sitte lähteä vähän radalle kavereiden kanssa!! Toivottavasti tulee kivaa, eikä sada kaatamalla. :E Oon kyllä vähän flunssanen, joten toivon sydämestäni että en oo ihan kuollu huomisen jälkeen.



Nyt oon niin kauan kirjottanu tätä pienen pientä postausta että Jusu varmaan jo kohta hermostuu, joten hyvästi hejj!!

//meeri


p.s. pikkasen huono kuvanlaatu....

Ei kommentteja: